En blogg om allt som faller mig in

15 jan.

Publicerad 2013-01-15 22:01:57 i Allmänt,

Mitt i all snö och annalkande förkylningar fick jag i söndags kväll ett sms. En timme därefter var det bestämt att jag i Juni tar mitt pick och pack och sticker till Mallorca med familjen plus Malin för en vecka i solen. Det är ju faktiskt himla fint. Himla himla fint.

Just nu är jag i en liten bubbla av inspiration där jag faktiskt känner mig engagerad i saker, därav detta blogginlägg. Jobbansökningar har skickats iväg, böcker har lästs, rapporter har skrivits och filande på diverse konstprojekt har pågått. Jag hoppas att denna lilla pepp håller sig längre än ett par dagar för jag behöver lite pepp om jag ska ta mig igenom projektarbetet nu innan jag tar studenten.

Märkte även nyligen att en vän fått en tjusig blogg på en modesajt, vilket jag tycker är himla roligt. Det är skönt att det finns några i min umgängeskrets som faktiskt sköter sitt bloggande, menar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela