En blogg om allt som faller mig in

Nobeldagen

Publicerad 2012-12-10 20:02:29 i Allmänt,

Det var ju en himla tur att jag aldrig lovade ett stabilt flöde av nya blogginlägg för ja... ett sådant har inte förekommit. Att jag ens uppmärksammar eventuella läsare på detta kan ju kännas löjligt; om man gräver lite i arkivet tror jag nämligen att detta är långt ifrån det enda inlägg som börjar med just ett sådant konstaterande.

Nu har det gått en vecka sedan jag sist skrev och jag vill ju gärna påstå att jag har hittat på en massa spännande grejer. Det har jag inte. Men jag har gjort lite roliga saker, i alla fall. Jag har bland annat handlat julklappar, fikat samt haft en singstarkväll med Jennifer och hennes mamma och låtsaspappa. Det var väldigt trevligt - lite cider och massa bra musik som Babyshambles, The Fratellis och Franz Ferdinand sjöngs.

Utöver det har jag även ätit choklad, druckit choklad och tänkt på choklad. Lite snö på det och julkänslan kanske infinner sig. Jag har faktiskt hjälpt hela julkänslan på traven och började idag konstruera min årliga och högst nödvändiga julspellista. Jag tänker inte avslöja för mycket mer än att den är väldigt bra och förtjänar att ackompanjera diverse julåtaganden så som bak och presentinslagning.

Imorgon blir det mer julhandel i sällskap av Malin som avrundas med varm choklad, lussekatter samt "Love Actually". Vid midnatt kommer jag infinna mig i stan i sällskap av Jennifer för midnattspremiären av "The Hobbit".
Det tjoar vi för!





Presentpapperet på bilden ovan är det enda jag faktiskt planerat att köpa imorgon. Så rolig är jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela