En blogg om allt som faller mig in

Svar på frågor!

Publicerad 2011-11-07 20:50:09 i Tankar,

Lite spännande det här; mitt allra första inlägg tilläggnat att svara på frågor!
Nu kavlar jag upp ärmarna här och dyker ner i de fantastiska undringarna jag fått


Det står att du inte fotat mycket det senaste. Varför har det blivit så?
Oj! Jag tror det var så att det blev tråkigt när jag plötsligt fick lektioner i det i gymnasiet.
Det är nog det mest effektiva sättet att kväva min kreativitet.

Vad gör du helst när du är ledig?

Hm, jag tackar ju aldrig nej till en trevlig fest. Däremot är jag ganska introvert så jag
behöver mycket tid för mig själv om jag ska hålla min energi på dräglig nivå.

Varför hittar du på frågor du inte fått?
... Pass

Ska inte du plugga på inför provet i kultur- och idéhistoria imorgon?





eh hejdå. måste plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela