En blogg om allt som faller mig in

Oktober, November, Katter

Publicerad 2011-11-05 15:56:23 i Vardag,







Nu har det varit Halloween; en av mina absoluta favorithelger. Dessvärre blev den inte mer spännande
än att jag låg hemma och tittade på The Nightmare Before Christmas. Jag klädde inte ut mig,
egentligen behövde jag nog inte med tanke på den otroliga förkylning jag ådragit mig. Men men...
Nästa vecka blir det kanske lite maskerad med några vänner och jag filar för fullt på vad jag bör vara.


I brist på spännande uppdateringar om mitt liv (som för tillfället består av planering och drömmar inför ett fantastiskt 2012) så väljer jag att dela med mig av tre gif-bilder på katter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela