En blogg om allt som faller mig in

London Calling

Publicerad 2011-05-05 21:26:10 i Allmänt,

Att säga att jag peppar vore väl en underdrift; imorgon smäller det, början på fem dagar i London med min fina mamma och bonuspappa!

Spellistor är förberedda, iPhonen uppdaterad med ny musik och nu behöver jag bara packa kläder, ladda kameran och komma ihåg min lilla Diana-kamera.

Vi hörs snart! Jag ska verkligen göra en fin och ordentlig London-blogg-bonanza eller något sådant när jag är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela