En blogg om allt som faller mig in

Where The Action Is

Publicerad 2011-06-29 22:07:05 i Allmänt,


Jag var där! Jag är så glad att jag var där! Åh det var så fint....


Jag fick se och höra mycket bra, bland annat Paolo Nutini, Sahara Hotnights, Serenades, The Ark och Jenny & Johnny.

Men finast av allt var de två band jag velat se i evigheters evigheter!



Bright Eyes







och sist men inte minst... Coldplay!


Allt jag kan säga är att det underbart och så roligt och värt mina solbrända axlar och värkande kropp!





Nu börjar peppen inför Way Out West 2011! Det här fotot på Hanna får sammanfatta ungefär hur peppigt allt ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela