En blogg om allt som faller mig in

So Napoleon style

Publicerad 2011-06-14 20:53:17 i Bilder,




Ibland fotograferar jag; för några månader sedan var det mer än ibland.
Men just nu är det i alla fall så, och det gör inget. Ibland måste man pausa från även de bästa sakerna.
Men nu bjöd jag i alla fall på några gamla foton och kan gå vidare med att dela med mig av en bild jag tog igår.






Ja, jag hade väldigt roligt med Amanda inne på hemköp. Jag hade även det roligt med Jens och Karin, fast de var inte med på parodinoterna.

Kommentarer

Postat av: Kissie

Publicerad 2011-06-14 22:37:48

Postat av: Kissie

Publicerad 2011-06-14 22:39:18

Mmmmmhmmmmmmm!

Postat av: Käjrin

Publicerad 2011-06-17 23:55:44

HAHAHAHAHA man vet att det varit en bra dag om den börjar och slutar på ungdomsmottagningen! tycker förövrigt att Amanda passar som Kissie!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela