En blogg om allt som faller mig in

onsdag

Publicerad 2011-01-26 10:35:39 i Allmänt,

Just nu vill jag bli rik och ha studerat färdigt, flytta hemifrån och bli av med min kattallergi.

När dessa saker är uppnådda ska jag:

- Skaffa en katt. Eller hundra. Eller fem.
- Spendera min rikedom på gamla möbler
- Äta oxfilé och potatis i någon form med balsamicosås varje dag
- Framkalla alla filmrullar med foton som ligger hemma


Just nu är jag en student som väntar på studiebidraget, jag bor hemma och jag är väldigt allergisk mot katter.

Så nu ska jag:

- Ställa kaffekoppen i disken
- Åka till skolan
- Vara i skolan och längta hem
- Nästan somna på spårvagnen medan jag lyssnar på fin musik



dormir
Musik jag lyssnar på ungefär varenda kväll när jag försöker sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela