En blogg om allt som faller mig in

Lördaglördaglördag

Publicerad 2011-04-02 16:47:14 i Allmänt,

Jag har vid det här laget lärt mig att aldrig lovat något när det gäller blogginlägg.
Men! Om min kamera beter sig snällt och låter mig ta fina kort under kvällens fika med trevliga människor så hamnar de säkert här till slut.

Tills vidare kan jag dela med mig av det jag lyssnat på det senaste




Ja, det var det. Au revoir!


(Jag har för övrigt en Kaboodle. Det innebär att jag på en sida kan samla allt fint jag hittar på internet som jag vill köpa. Titta in där vetja, jag har en ypperlig kläd- och saksmak! http://www.kaboodle.com/plasticmoo)

Kommentarer

Postat av: bajskorven

Publicerad 2011-04-17 17:31:42

bara så du vet kikar jag förbi här ungefär varje dag och hoppas på en uppdatering.... (bara så du vet)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela