En blogg om allt som faller mig in

Pollenchock 3000 (och en penicillinkur)

Publicerad 2010-04-20 20:15:16 i Allmänt,

Askmoln svävar runt och ryktet går att i natt kommer det att snöa. Meteorolog vill jag då aldrig bli, det känns som att ju mer jag skulle lära mig desto mer förvirrad skulle jag bli.

Avnjuter en kopp med Kusmi-te och blickar lite sorgest mot ett renskrapat fat med resterna från min födelsedagstårta.


Tydligen så depatrieras i genomsnitt 12 japaner från Paris varje år pågrund av svår, kulturell chock.

... och tydligen kan mina fötter/kängor/ben/byxor se ut så här när jag står i en vattenpöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine Bentzen

Jag heter Josefine. Mina intressen består av att köpa för mycket te, missbruka tv-serier, glömma läxor, vara på gränsen till hypokondrisk samt försöka få folk att skratta.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela